Ostatni dzień wagarowicza

Czyli pierwszy dzień wiosny. Chodziłam właśnie do klasy maturalnej i trzeba było świętować 😉 Dzień zaczęłam od spaceru nieczynnym torowiskiem Sompoleńskiej Kolei Dojazdowej.

Stacyjki Sompoleńskiej Kolei Dojazdowej

Osiek Wielki

Przed Osiekiem Wielkim. Zdemontowane elementy torowiska i druty sieci teletechnicznej. Osiek Wielki, widok od strony Przystronia.

Osiek Mały

Osiek Mały, widok od strony Koła Wąskotorowego. Osiek Mały, widok od strony Przystronia. Osiek Mały, zwrotnik starszego typu.

Konin

W Osiekiu Małym wsiadłam w PKS do Konina. W Koninie przywitał mnie stojący przy peronie parowóz CK 13 pochodzący z Cukrowni Kruszwica. To były ostatnie miesiące obecności tego parowozu w Koninie.

Konin. Parowóz Las CK 13.

Hala nieczynnej konińskiej lokomotywowni.

Lokomotywownia II klasy Konin.

Stojące za lokomotywownią porzucone wagony towarowe.

Konin, wagony Gags i Eaos. Konin, wagon dwuosiowy samowyładowowczy. Konin, uszkodzony przez złodziei złomu wagon Gbs. Konin, uszkodzony przez złodziei złomu wagon Gbs.

Stojąca pod halą wagonowni skreślona kaczka SM03-209. Do samej hali nie udało mi się wejść. Numer Es’a zauważyłam dopiero na odbitce a szkoda bo warto było zrobić tej węglarce zdjęcie. Z stamtąd wróciłam do domu pociągiem ze stacji Konin Zachód.

Konin. SM03-209 przy węglarce Es o ciekawym numerze.