„Osiedle Złotno w obiektywie. Smartfon vs aparat fotograficzny”- czyli Brus po raz kolejny

Miało już nie być więcej galerii z tego miejsca – ale udział w tej imprezie zaplanowałam w wyniku pewnych decyzji w MPK – przetargu złomowego na wyprzedaż autobusów historycznych (w tym dwóch całkowicie sprawnych!) należących do MPK.

Jako dojazdówka do Brusa wyjechał kanciak #37. Kurs dowożący uczestników odbył się z krańcówki na Zdrowiu, odwożący natomiast, do Placu Wolności.

Kanciak - zmodernizowany 803N #37 przed zajezdnią Brus. Kanciak - zmodernizowany 803N #37 przed zajezdnią Brus. Kanciak - zmodernizowany 803N #37 przed zajezdnią Brus. Kanciak - zmodernizowany 803N #37 przed zajezdnią Brus. Kanciak - zmodernizowany 803N #37 przed zajezdnią Brus. Kanciak - zmodernizowany 803N #37 przed zajezdnią Brus.

Szybkie ujęcia z piętra budynku administracyjnego.

Pług N #108, doczepa U104 #1143 i helmut "dziadek" #42. Pług N #108, doczepa U104 #1143 i helmut "dziadek" #42. Lilpop III #158 i Herbrand #17.

Sektor autobusowy.

Nowości - pozyskany w tym roku Autosan H9 #RV04. "Bizon" - Ikarus 280 #RV50, "Mig" Jelcz M11 #BV05 oraz Jelcz PR110U #BV07. Przeznaczone do kasacji - Jelcz M11 #2904 oraz Ikarus 280 #2096. Przeznaczone do kasacji - Jelcz M11 #2904, Ikarus 280 #2096, Ikarus 280 #1553 (sprawny!!!) oraz Mercedes O405N #1756 (również sprawny!!!). Przeznaczone do kasacji - Ikarus 280 #2096. Przeznaczone do kasacji - sprawny (!!!) Ikarus 280 #1553. Przeznaczone do kasacji - Jecz M11 #2904 oraz Ikarus 280 #2096. Nowości na Brusie - Autosan H9 - bez numeru (przynajmniej znanego mi). Przeznaczone do kasacji -sprawny (!!!) Mercedes O405N #1756. Przeznaczone do kasacji - Jelcz M11 #2904 oraz Ikarus 280 #2096. Remontowany Ikarus 260 #BV02. Przeznaczone do kasacji -sprawny (!!!) Mercedes O405N #1756. Przeznaczone do kasacji -Mercedes O405N #1756 oraz Ikarus 280 #1553 (oba sprawne!!!). Przeznaczone do kasacji - sprawny (!!!) Ikarus 280 #1553. Przeznaczone do kasacji - Ikarus 280 #2096.

Jelcz M11 #2904. Pamiętam je jeszcze jak były w 2005 roku w ruchu.

Przeznaczony do kasacji Jelcz M11 #2904. Przeznaczony do kasacji Ikarus 280 #2096 - ślad bo logo fabrycznym. Przeznaczony do kasacji Jelcz M11 #2904 - numer taborowy. Przeznaczony do kasacji Jelcz M11 #2904 - wnętrze. Przeznaczony do kasacji Jelcz M11 #2904 - wnętrze. Przeznaczony do kasacji Jelcz M11 #2904 - wnętrze. Przeznaczony do kasacji Jelcz M11 #2904 - burta. Przeznaczony do kasacji Jelcz M11 #2904 - zkorodowane drzwi. Przeznaczony do kasacji Jelcz M11 #2904 - listwy brak. Przeznaczony do kasacji Jelcz M11 #2904 - burta. Przeznaczony do kasacji Jelcz M11 #2904 - mech.

Dalsza część sektora.

Jelcz PR110U #BV07. Kasacyjne - Ikarus 260 #2096 i Jelcz M11 #2904. Prawdopodobnie jeszczer bezimienny Autosan H9. Przeznaczony do kasacji sprawny Mercedes O405N. Przeznaczony do kasacji sprawny Mercedes O405N. Remontowany Ikarus 260 #BV02. Przeznaczony do kasacji sprawny Ikarus 280 #1553. Przeznaczony do kasacji sprawny Mercedes O405N. Remontowany Ikarus 260 #BV02. Przeznaczony do kasacji sprawny Mercedes O405N. Wszystkie przeznaczone na złom autobusy - #1756, #1553, #2096 i #2904. Przeznaczony do kasacji sprawny Mercedes O405N. Ikarus 280 #1553 i Ikarus 280 #2096. Jelcz M11 #BV05 i Ikarus 280 #RV51. Ikarus 280 #RV51. Ikarus 280 #RV51 i Jelcz ogórek. Jelcz ogórek. Mazanina wydrapana w mchu porastającym burtę ogórka. Sektor autobusowy.

Tabor tramwajowy i hala.

U104 #1143. Herbrand GE-58 #71 i Lilpop III #158. Konstal 803N #2. Konstal 803N #2. U104 #1143. U104 #1143. Herbrand VNB-125 #11.  Herbrand U107c #336 obok Konstal 5ND #702. Herbrand VNB-125 #11 - detal.  Herbrand U107c #336. Doczepa typu „belgijskiego” #371. Doczepa typu „belgijskiego” #371. Wnętrze wagonu Konstal 5N #100. Konstal 5N #4092. Wózek silnikowy od wagonów typu 803N. Konstal 803N #2. W hali zerówkowe 5N + 5ND #337 + #644. Hala napraw -  techniczny Konstal N #109. Hala napraw -  techniczny Konstal N #109. Hala napraw - wózek toczny od wagonów 803N. Hala napraw - nastawniki. Wspomnienia po Tramwajach Podmiejskich. Numer na drzwiach w hali napraw. Konstal 803N #2. Herbrand GE-58 #71 i Lilpop III #158.

„Pole” Brusa.

Pole - pługi i kanciak #37. Pochodząca z Tramwajów Podmiejskich platforma N #103. Pługi przygotowane na nadejście zimy :) Pługi N #92031 i #101 Wózek od wagonów doczepnych typu N. Wózek od wagonów doczepnych typu N. Wózek od wagonów doczepnych typu N. Wózek od wagonów doczepnych typu N. Platforma Gregga. Platforma Gregga. Platforma Gregga. Detal wagonu 803N #37. Kanciak 803N #37 i pługi N #92031 i #101 Rozjazdy z układu torowego z przed zajezdni. Rozjazdy z układu torowego z przed zajezdni. Krzyżownica. Krzyżownica. Kanciak 803N #37 i pługi N #92031 i #101 Kanciak 803N #37, pługi N #92031 i #101 i platforma Gregga. Kanciak 803N #37, pługi N #92031 i #101 i platforma Gregga. Platforma Gregga. Pługi N #92031 i #101 Wózek znajdujący się pod ścianą zajezdni. Pochodząca z Tramwajów Podmiejskich platforma N #103.

Ostatnie zdjęcia z tego dnia.

Lilpop III #158. Sanok Sn1 #17 i Konstal 5ND #644. Herbrand VNB-125 #11, na torze obok 5N #148, Lilpop II #48 Konstal 5ND #702 i Konstal 5N #100. Detal zerówkowego #644. Herbrand GE-58 #71. Siedzenia z Helmutów GT6 #47 i zachowanego #42. Projekt reklamy z obecnego historycznego wagonu Konstal 803N #2. "Dziadek" - Düwag GT6 #42. "Dziadek" - Düwag GT6 #42. Sektor autobusowy. Sektor autobusowy - #RV51. Autosan H9 #RV04. Sektor autobusowy - #RV51. U104 #1143. GT6 #42 - korozja. GT6 #42 - korozja. GT6 #42 - ostatnia służba tego wagonu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *