Nowy dworzec Łódź Fabryczna

Ze względu na tragiczną pogodę w dniu otwarcia oraz brak chęci w następnych dniach nowy dworzec odwiedziłam nieco ponad dwa tygodnie po otwarciu. Wrażenia? Myślałam ze jest większy i że łatwiej poruszać się rowerem dookoła. Niestety wszędobylska kostka bardzo utrudnia jazdę. Podjeżdżam do wschodniego wejścia.

Dworzec od strony zachodnie. Atrapy starego budynku. Atrapy starego budynku.

Fotografuję stojące na peronach składy ŁKA.

Stadler FLIRT #2 140 344-4. Stadler FLIRT #2 140 344-4. Stadler FLIRT #2 140 371-7 jako pociąg Ł11507do Koluszek. Stadler FLIRT #2 140 371-7 jako pociąg Ł11507do Koluszek. Stadler FLIRT #2 140 344-4.

W kierunku Widzewa.

Wyjazd w kierunku Widzewa. Wyjazd w kierunku Widzewa.

Dworzec PKS. Odjeżdża jedna para autobusów dziennie.

Hol przed dworcem autobusowym. Dworzec Łódź Centralna. Tablica z odjazdami.

Zagospodarowanie terenu – masa słupków, zejść i kostki.

Otoczenie.

Pozostaje jeszcze sfotografować parowóz-pomnik Px48-1783 i udać się do domu. Klnę na kontrast.

Parowóz Px48-1783 jako instalacja artystyczna. Parowóz Px48-1783 jako instalacja artystyczna. Parowóz Px48-1783 jako instalacja artystyczna. Parowóz Px48-1783 jako instalacja artystyczna. Parowóz Px48-1783 jako instalacja artystyczna. Parowóz Px48-1783 jako instalacja artystyczna. Parowóz Px48-1783 jako instalacja artystyczna. Parowóz Px48-1783 jako instalacja artystyczna.