594 Urodziny Łodzi – Zajezdnia Muzealna Brus

Prezentacja nowo sprowadzonego wagonu doczepnego typu U104 #1143.

U104 #1143 i kursujący dokoła zajezdni Lilpop II #48. U104 #1143. U104 #1143. U104 #1143.

Wagon 5N #1234 – historyczna elka.

Wagony 5N - #1234 i #4092. Wagon nauki jazdy 5N #1234.

Lilpopy. #48 kursował dookoła hali zajezdni jako „0 – Linia okólna”.

Lilpop II #48. Lilpop III #158.

Platforma Gregga

Platforma Gregga. Platforma Gregga.

Zmodernizowany 803N „kanciak”#37.

Kanciak #37.

Pole – jeszcze niedawna najstarszy liniowy wagon „dziadek” GT6 #42, techniczne wagony generacji N oraz jedyny w polsce i jeden z trzech zachowanych oryginalnych wagonów 803N.

GT6 #42. Pługi generacji N- #92031 i #108. Pojawia się zerówka - Lilpop II #48. Lilpop II #48 mija pług #92031. Techniczne wagony N - pługi #92031 i #108 oraz #101. Pochodzący z MKT pług #108. 803N #2 i pług #108. 803N #2, w tle wózek pod kolejny wagon generacji n. Lilpop II #48 kieruje się w stronę sektora autobusowego.

Dalej wspominam czasy kursowania Tramwajów Podmiejskich.

Wnętrze wagonu 803N #2. Wnętrze wagonu 803N #2. Dziadek #42. 803N #2. Pług Tramwajów Podmiejskich - #101.

Najstarszy sprawny łódzki wagon – Herbrand #71.

Herbrand #71. Herbrand #71.

Hala zajezdni – kolejny Herbrand w trakcie remontu – #11.

Herbrand #11. Herbrandy #336 i #41 i 5N #154. Herbrandy #11, #336 i #41 i 5N #154. Wagon 5N #4092.

Pobliska szopa kryje pozostałości brusowych wagonów GT6, 803N oraz ostatniej pary 805N #1434 + #1438.

Szopa na Brusie. Szopa na Brusie.

Dalsze wagony składu towarowego.

Wagony kryte. Wagony kryte. Platforma Tramwajów Podmiejskich - #103.

Schemat znajdujący się na tablicy przy U104.

Schemat wagonów U104.

Sektor autobusowy.

Jelcz M11 #BV05 Techniczy ogórek w sektorze technicznym :) Mercedes O405N #1756. "Czerwony Ikarus" #RV01 i #1553..

Siedzenia z Ikarusów (najprawdopodobniej z remontowanego #BV02) i maska z pamiętnego Ikarusa 260 #1518.

Siedzenia ikarusowe. Pozostałości Ikarusa #1518. Pozostałości Ikarusa #1518.

Kolejne portrety.

Ikarus 280.70 #1553. Jelcz PR110U #1254. Ostatni MPKowski Jelcz M11 #2904 w stanie krytycznym. Ostatni MPKowski Ikarus 280.26 #2096 - w trakcie prac przy kratownicy doczepy. Brusowe ruiny - #2904 i #2096. Ikarus 280.70 z PKS Łódź - #RV50.
Ikarusy #RV50 i #RV51. Ostatnie liniowe klasyki - #2096 i #2904. Ikarus 280.37 #RV51. Remontowany Ikarus 260.04 #BV02. Ikarusy #RV50 i #RV51.

Remontowany Ikarus 260.04 #BV02 – szczególną uwagę zwraca oryginalna biała kabina.

Wnętrze #BV02. Detale #BV02.

Jeszcze kilka zdjęć kolekcji.

Ikarusy. Ikarusy. Ikarusy #1553 i #RV01. Mercedes O405N #1756.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *