100 lat Linii Konstantynowskiej i Zajezdni Brus 1910 – 2010

Na miejsce zbiórki wyznaczone na krańcówkę przy ulicy Północnej ruszam składem #2396 + #2397 jako 8/6 z przesiadką (już nie pamiętam na co).

Rokicińska - skład #2396 + #2397. Północna - skład #1005 + #1006.

Po chwili przyjeżdża skład 5N #337 + 5ND #644.

Północna - skład #377 + #644. Północna - skład #377 + #644. Północna - skład #377 + #644. Północna - skład #377 + #644. Północna - skład #377 + #644. Północna - skład #377 + #644. Północna - skład #377 + #644. Północna - skład #377 + #644. Północna - skład #377 + #644. Północna - skład #377 + #644. Północna - skład #377 + #644. Północna - skład #377 + #644. Północna - skład #377 + #644. Północna - dźwig na klasycznym Jelczu. Północna - skład #377 + #644. Północna - skład #3639 + #3640. Północna - skład #377 + #644. Północna - składy bulw #3918 + #3919 i #1003 + #1004.

Z Zajezdni Brus przyjeżdża wagon 803N #2 pomalowany w historyczne barwy z początków spółki.

Północna - Konstal 803N #2. Północna - Konstal 803N #2. Północna - Konstal 803N #2. Północna - Konstal 803N #2. Północna - Konstal 803N #2. Północna - Konstal 803N #2. Północna - Konstal 803N #2.

W trakcie jazdy do Zajezdni Brus za nami jechał #42 jako 43bis/1, pod zajezdnią spotykamy #47 jako 43/3.

Imprezowy balonik. Legionów - GT6 #42. Legionów - GT6 #42. Legionów - GT6 #47.

Zajezdnia Brus – odtwarzanie historycznego zdjęcia (wyeksponowanego na hali) i zwiedzanie zajezdni.

Zajezdnia Brus - skład #337 + #644 i 803N #2. Zajezdnia Brus - 803N #2. Zajezdnia Brus - 803N #2. Zajezdnia Brus - 803N #2. Zajezdnia Brus - rekonstrukcja zdjęcia. Zajezdnia Brus - rekonstrukcja zdjęcia. Zajezdnia Brus - 803N #7. Zajezdnia Brus - skład #337 + #644 i 803N #2. Zajezdnia Brus - pług typu N. Zajezdnia Brus - GT6 #44. Zajezdnia Brus - wagony 803N. Zajezdnia Brus - 803N #10. Zajezdnia Brus - 803N #9. Zajezdnia Brus - 803N #7. Zajezdnia Brus - 2N #100. Zajezdnia Brus - 803N #8. Zajezdnia Brus - 803N #8. Zajezdnia Brus - 803N #8. Zajezdnia Brus - 2N #100. Zajezdnia Brus - GT6ZR #74. Zajezdnia Brus - GT6ZR #74. Zajezdnia Brus - GT6ZR #74. Zajezdnia Brus - GT6ZR #77. Zajezdnia Brus - autobusy MAN i oba Solbusy. Zajezdnia Brus - GT6ZR #77 Zajezdnia Brus - 803N #6. Zajezdnia Brus - wagony 803N #3 i #10. Zajezdnia Brus - GT6 #72. Zajezdnia Brus - GT6 #71 i 803N #9. Zajezdnia Brus - tzw. pole.

Do Konstantynowa jedziemy na trzy brygady, razem z #74. Za nami podąża #4 jako 43/2.

Koerunek - Konstantynów Park Miejski. Smulsk - 803N #4.

Na konstantynowskim trójkącie odbyły się skomplikowane manewry trzech naszych brygad oraz #4 i #1 (43/5).

Konstantynów Łódzki - 803N #4. Konstantynów Łódzki - skład #337 + #644. Konstantynów Łódzki - 803N #4. Konstantynów Łódzki - GT6ZR #74. Konstantynów Łódzki - skład #337 + #644. Konstantynów Łódzki - 803N #1 i 803N #4.

Przy Srebrnej doszło do drobnego nieporozumienia z prowadzącym #5 (43bis/4).

Konstantynów, Srebrna - 803N #5.

Krótki postów na Brusie.

Brus - skład #337 + #644. Brus - skład #337 + #644. Brus - skład #337 + #644.

Na Zdrowiu przesiadka na brygadę 803N.

Zdrowie - skład #337 + #644. Zdrowie - 803N #5. Zdrowie - GT6 #42. Zdrowie - 803N #2.

Imprezę kończę na Brusie.

Brus - 803N #2.